piątek, 25 grudnia 2015

Recykling na Święta

Święta to również  prezenty. Recykling można chyba potraktować jako rodzaj prezentu dla Ziemi :).
Zatem dziś: świątecznie, prezentowo i najważniejsze recyklingowo.
Mam trzy takie recyklingowe pomysły.

1. Własnoręcznie zrobiony prezent dla wielbiciela historii techniki. Niestety bardzo często "zabytki" techniki są po prostu zepsutymi gratami i szpargałami - np. stare szklane izolatory. Ale w nowej odsłonie mogą wyglądać całkiem ciekawie i jeszcze być całkiem użytecznym wieszakiem:




2. To raczej taka recykingowa idea - czyli właściwie nie wymaga to od nas żadnej pracy poza pomysłem zastosowania czegoś do nowej funkcji. Miałam  stare metalowe koszyczki do szklanek, które stały bezużytecznie, bo po pierwsze nie mam już takich szklanek na koszyczki, po drugie metalowe koszyczki to dość niefunkcjonalny pomysł bo one i tak się nagrzewają i w ogóle nie spełniają swojej funkcji - zabezpieczeni przed poparzeniem przy chwytaniu szklanki z gorącą herbatą.Właściwie nadawały się do wyrzucenia ale było mi ich szkoda wyrzucać więc stały. A w tym roku znalazły swoje nowe przeznaczenie - zostały świątecznymi świecznikami i to bardzo dekoracyjnymi , jak mi się wydaje. I idealnie pasują do nich takie duże tealight'y ale grube wysokie świece też będą dobrze wyglądały.





3. Trzecia rzecz to taka zrobiona rzutem na taśmę ozdoba choinkowa. Właściwie to taki recykling odpadu z recyklingu :-). Czyli kokardki zrobione z resztek ciętych t-shirt'ów. Ściągacze są właściwie do wyrzucenia, no chyba, że zrobić z nich kokardki i powiesić na choince. Właściwie to można też zrobić kokardki do prezentów.





Do ozdobienia kokardek wykorzystałam też stare cukrowe gwiazdki, którym skończył się już termin przydatności do spożycia :-).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz