czwartek, 22 listopada 2012




"Tkalnia" razem z Lokalną Grupą Działania "Stobrawski Zielony Szlak" ( http://www.stobrawskiszlak.pl  ) prezentuje tradycyjne tkactwo podczas  różnych imprez plenerowych.


II ŚWIĘTO KARPIA W DOMARADZU
9 WRZEŚNIA 2012 


IV OPOLSKIE TARGI ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH
  14 WRZEŚNIA 2012


XII EUROPEJSKIE TARGI CHŁOPSKIE
W KRZYŻOWICACH
1 WRZEŚNIA 2012 

 JARMARK LOKALNYCH GRUP DZIAŁANIA W NYSIE
26 MAJA 2012



OPOLE, RYNEK 11 GRUDNIA 2011



WIZYTA STUDYJNA
Z LGD  "GÓRNA PROSNA"

11 PAŹDZIERNIKA 2011







1 komentarz:

  1. szukałam nazwy dla swojego bloga i spodobała mi się tkalnia, ale okazało się, że już zajęta i tak trafiłam do Ciebie. Nie wiem, czy to przeczytasz, ale chcę powiedzieć - pisz dalej! Z przyjemnością przeczytałam i obejrzałam i czekam na jeszcze.
    pozdrawiam,
    b

    OdpowiedzUsuń